Tuesday, February 13, 2007

沙士重臨 必襲長洲

噚日,孫柏文睇到新聞,話長洲嘅「搶包山」活動,將會用「膠」包取代真包。理由係為避免落雨時,真包變壞食病人,同搶包山參賽者跣親。不過,孫柏文今日想警告長洲嘅居民,再咁搞落去,相信如果沙士重臨特區,長洲必定會變成疫阜。

原 因係,搶包山係太平清醮其中一項最重要嘅活動。而太平清醮本身係長洲居民酬謝神恩、祈求國泰民安嘅儀式,以前好似好不顧安全嘅「搶包山」活動,都係居民為 咗凸顯自己嘅虔誠,同酬謝神恩嘅誠意,所以明知危險都照樣參加。甚至可以話,參與搶包山嘅人,面對明知嘅危險越多,就越虔誠。天神因無處不在、無事不知、無所不能,往往就會被這份真誠打動,繼而保護長洲居民。

不過,自從「搶包山」復活之後,長洲居民已證明畀天神知,完全唔會抵抗嗰啲大大聲話「減低搶包山危險性」,不過最終褻瀆神明、摧毀真誠嘅低級公務員干涉,去 維護酬謝神恩嘅誠意。天神係公平嘅,覺得如果你無需要佢嘅保護,佢就唔會保護你,所以下次沙士重臨特區時,長洲變成疫阜,大家就要記得歸咎於邊個。

長洲居民緊記,神會記得邊個係虔誠,邊個係褻瀆神明。

No comments:

Post a Comment