Thursday, February 08, 2007

無良師生害死人

恭喜、恭喜!恭喜「大學師生監察無良企業行動」成功令800名民工下崗 (失業)!「大學師生監察無良企業行動」(下稱為:無良師生SACOM)係一個「好心」組織,喺2005年開始「監察」喺祖國生產Disney產品嘅工 廠。大家都記得,我哋特區嘅廸士尼公園喺05年開幕,當時引來一大批反對民工有就業機會嘅「好心」人大唱「老鼠愛大米」示威。當時,孫柏文都冇覺得點,覺得佢哋只要淨係「好心」而做唔到壞事,就當班學生被誤導參加咗啲硬膠組織。

點 知,上個禮拜深圳市出現罕有嘅示威集會,因為呢班「無良師生SACOM」成功令Disney威迫租用Disney品牌嘅公司從一間叫做「煌星輕工製造廠」 嘅代工廠抽起定單。呢間廠一冇定單,就執笠。呢間廠執笠,就令工廠嘅民工即刻失業。呢班民工被「無良師生SACOM」奪去就業機會之後,即時上街示威,抗 議一班豐衣足食嘅大學師生剝削佢哋生存同工作權。

孫柏文仲 要收到匿名信,內容訴說︰「點解呢班無良師生,唔肯接受我哋要求有特長工作嘅時間?我哋係以計件的方式計算工資,多勞多得。我原本係工廠裏面最勤力嘅民 工,差點兒就可以儲夠錢,新年之後無需要再南下搵工,點知,老闆話有壓力唔可以喺周末開工,所以新年之後又要再次南下。現在,就連份工都冇埋,孫柏文先生,你可否幫幫我哋用隻金手指去篤醒佢哋,佢哋為咗安撫自己係中產嘅罪咎感而引發嘅行動,係會害死人!」

其實,如果呢班大學師生真係想提高民工嘅生活質素,令民工有更加好嘅薪酬待遇。佢哋應該盡量想辦法,做企業家去製造一啲全世界都要嘅商品,到時就會有千千萬萬嘅企業家同一時間去招聘民工。呢班企業家,為求要搶民工去幫佢哋生產就會自自然然提高薪酬待遇。19世紀嘅英國係咁,20世紀初嘅美國係咁,20世紀末 嘅香港係咁。不過,創業始終好難,唱「老鼠愛大米」始終都會易好多!

1 comment:

  1. http://inmediahk.net/public/article?item_id=192696&group_id=11

    ReplyDelete