Tuesday, February 27, 2007

我和戰隊成員的一個約會

噚日,有一位「白銀戰隊成員」,FB先生嚟探班。孫柏文其實一早已經同FB先生有電子郵件來往,一路以來都有交換白銀投資心得。不過因為FB先生係一個長駐內地工作嘅香港人,所以要等到春節假期先至可以喺我哋特區見見面。

可能因運用電郵溝通,始終不能100%傳情達意,今次面對面暢談,令我感受到,原來做「白銀戰隊隊長」,唔係我想像中咁孤獨。因為喺06年3月6日,孫柏文日日叫大家買白銀之前,已經有人同我一樣,覺得白銀將會有段倍計升幅。雖然,FB先生都有買埋黃金,而唔係「一注獨贏買白銀」,不過FB先生對白銀嘅信心不比我弱。我諗FB先生只係比我相信分散投資呢個概念,所以先至會買埋黃金,而我一注獨贏就得。

今次同FB先生交換白銀投資心得,我都學到新嘢,所以想同大家分享。首先,FB先生同我一樣都非常相信「建制」操控「紙幣狂魔」去濫發鈔票,繼而引發通脹。亦同意喺紙幣購買力不斷削弱嘅情況之下,唯一可以保護自己購買力嘅方法,就係買貴金屬。

不 過,原來FB先生更推進一步諗過,如果「建制」見到平民百姓個個走去買貴金屬,放棄紙幣嘅時候,會有乜嘢反應?會有乜嘢政策令「紙幣狂魔」不死?FB先生 話,原來喺20世紀30年代初,花旗國第一次將美元對黃金貶值嘅時候,亦同時間通過法例令平民百姓不可以再擁有黃金。雖然,呢段歷史我都知道,不過根據 FB先生講,當時花旗國政府原來派人去全國各地嘅銀行,逐個逐個私人保險箱開嚟睇睇,如有發現黃金,即刻充公。

速速買實貨最穩陣

小 弟真係要承認,唔知原來當年花旗國政府,開人哋啲私人保險箱去充公黃金,因為我仲估呢種卑劣行為,只得發行「金銀券」嘅解放前國民黨政府先至會做。當然, 知道我哋特區有好似FB先生,呢啲有咁高危機感嘅「白銀戰隊成員」,我都好開心。而我亦當然加問:「FB先生,咁你手頭上嘅實貨白銀又係喺邊度買呢?」 FB先生答:「哈、哈!其實我啲白銀,仲係某香港中資銀行嘅紙上白銀。我都明白要買實貨白銀,不過仲未去買。我諗短期之內,政府仲未會出充公呢招!」雖 然,我都覺得「短期之內」政府都應該唔會充公大家啲白銀住,不過我仍希望FB先生同買咗紙上白銀嘅你,會盡快搞掂佢,將紙上白銀變成實貨白銀!

No comments:

Post a Comment