Tuesday, February 27, 2007

寫港女!

早幾日,孫柏文喺副刊版見到李怡先生開筆寫港女,非常精采,仲用埋經濟學之中最耳熟能詳既供應同需求嚟分析男女關係,分析以前點解台灣妹會咁騷,港女又點解會高竇。同埋有見到李怡先生分析形勢應該開始改變,因為我哋特區慢慢變咗少。

不過睇睇吓,我睇到李怡先生話:「現在大概對一個女孩說『你好漂亮』,已不大會被認為是想『媾』她,或想佔她便宜……」

我睇完,諗咗一諗,發覺李怡先生可能因為已經係個深居簡出、唔需要再上場衝鋒陷陣嘅老將,所以唔會明白好似孫柏文, 呢啲日日仲喺前線上苦戰嘅士兵慘況。不過,我再睇埋之後嗰句,先至明白:「除非你態度輕佻或惡形惡相……」我睇完再諗一諗,就算我唔衰第一樣,都肯定衰第 二樣。平時,我讚女仔靚嘅時候,佢哋都會扮鹹蛋超人,將雙手搭成十字,出死光嚟保護自己。小弟一定要承認,果然薑越老越辣,佩服佩服!

不過講真,香港30至39歲嘅人口之中,每100個男就有139個女,的確出現咗一個供求失衡嘅現象,至於供應較大嗰一方有冇因此而「減價」,唔再「吊起嚟賣」,佢哋嘅態度有冇變?仲高唔高竇?講真,對於我呢個喺沙場上搞到血肉模糊嘅前線小卒,真係覺得好似冇乜點變過。

不過最後,孫柏文想同大家講,我真係唔鍾意寫港女,因為實在有太多陰影,怕一寫就會思潮氾濫,一發不可收拾。如果他朝有緣,再同大家分享!

3 comments:

  1. 請問是在邊日蘋果日報搵到?

    ReplyDelete
  2. 白銀黨,小心你地的白銀遇上白蟻呀!

    ReplyDelete
  3. To anon,

    http://appledaily.atnext.com/template/apple_sub/art_main.cfm?&iss_id=20070225&sec_id=38167&subsec_id=38173&art_id=6846701&cat_id=6816284&coln_id=6781865

    生活名采's 李怡 25th Feb

    To 前打金仔,

    Oh! oh! oh!... the beginning of a very exciting ride... hahahaha Yeah!

    Shuen

    ReplyDelete