Tuesday, August 14, 2007

玩Yoga? 介紹專家畀你

噚日,孫柏文睇我報報道有示威,抗議有間Yoga中心「改名換姓」取消課程。報道隔籬有 幅相,裏面啲英文好似有啲錯,不過作為一個日日被人抨擊中文差嘅番書仔,最緊要明就得。

見幅相有錯處,我就反射式咁開始玩「尋錯處」遊戲。睇清楚啲,見到 有位立法會議員一齊去示威,涉嫌抽油水。

平時見到立法會議員參加討伐私人錢債衝突嘅示威,我都覺得關佢咩事?關政府咩事?又出嚟抽油水?不過今次抗議 Yoga中心就唔同,因為有份參與嘅立法會議員係劉江華。

大家都知道Yoga玩到登峯造極嘅時候,一定係軟骨功練到爐火純青。劉江華作為一個既係民主黨前 身港同盟嘅成員,亦係今時今日民建聯嘅中堅分子,孫柏文絕對相信,劉江華唔係要求退回學費,以佢嘅功力,應該係要求發還被拖欠嘅薪金。祝佢好運!

2 comments:

  1. re 劉江華 - terrific observation!!! >:D

    ReplyDelete
  2. hahahaha

    love a girl who laughs at my jokes.

    too bad you're married

    ReplyDelete