Friday, February 16, 2007

強迫金果膠

今日,孫柏文要 繼續講「強迫金」。大家可能知道,「股壇長毛」David Webb同我一樣都係反對「強迫金」。而佢反對「強迫金」嘅其中一個理由,就係「迫金局」囤積咗太多錢,就算唔還富於民,都應該還畀政府。其實,我唔覺得 呢樣嘢係主要嘅問題,不過Webb兄鍾意鬧,我都不會反對。

不過噚日,我收到一份同事畀我嘅禮物,原來係「迫金局」嘅賀年糖果,一盒得兩粒,極之徙錢。而我將糖果放進口裏嘅時候,覺得有啲硬,所以就即刻睇吓粒糖用乜 原料做。點知,粒「迫柑糖」同個「迫金局」,都係同出一轍,兩個都係以多種「膠」造成,真係講都冇人信。俗語有話「崩口人忌崩口碗」,唔通「迫金局」真係 連呢樣嘢都唔明?

4 comments:

  1. 立法迫人「儲錢」,然後迫人俾「管理費」經紀,而且唔係包賺(供的人,唔係經紀同積金局),確係一件膠事,我都唔知點解當年有人通過條咁硬膠法例,唔通冇其他養老方法?

    ReplyDelete
  2. MPF sucks!!!! hahahahaha

    I will do everything to make sure it disappears!

    Shuen

    ReplyDelete
  3. 孫兄可能會係第一個將"膠"既真義發揚光大之人!

    不過...出唔出得報o架?

    Happy Chinese New Year of the Pig!

    ReplyDelete
  4. 出過 la! hahahahhaa

    You too! Happy new year!

    ReplyDelete